اس ام اس جدید خرداد91

 

اس ام اس جدید خرداد91

 

بی جهت نیست که در کنج دلم جای داری / خوشگلی، بانمکی و چشم زیبا داری


* * * * * * * * * * * *


میخوام بگم دوست دارم سه جوری / عاشقتم دیوونتم یه جوری / عشق منی جون منی که دوری / چطور بگم I LOVE YOU چه جوری


* * * * * * * * * * * *

نزار که از سکوت تو پرپر بشن ترانه ها، دوباره من بمونم و خاکستر پروانه ها، چیزی بگو اما نگو از مرگ یاد و خاطره، کابوس رفتنت بگو از لحظه های من بره


* * * * * * * * * * * *

نظامی ترین جمله ی عاشقانه: تو اردوگاه قلبت منم یه اسیرجنگی، تو منو شکنجه میدی توی این قلعه سنگی

 

* * * * * * * * * * * *

وفا را از ماهی ها بیاموز که وقتی از آب درمیان میمیرن، نه از زنبورها که وقتی از گلی خسته میشن میرن سراغ یه گل دیگه

 

* * * * * * * * * * * *

تو پادگان چشمات رژه رفتم، بی معرفت سهم من از عشقت کلاغ پر نبود

 

* * * * * * * * * * * *

میدونی چرا بارون از پشت شیشه قشنگ تره؟ چون بدون اینکه خیس بشی احساسش میکنی، مثل دیدن گریه کسی که خیلی دوستش داری، همینطوره مگه نه؟

 

* * * * * * * * * * * *

اگه کسیو دوست داری فقط بهش بگو به اندازه ی تمام بی وفایی های دنیا دوستت دارم، آخه بی وفایی های دنیا تمومی نداره

 

* * * * * * * * * * * *

کوچیک که بودیم تنها کفشامون رو اشتباه می پوشیدیم، اما حالا چی؟ حالا که بزرگ شدیم تنها کار درستمون پوشیدن کفشامونه!

 

* * * * * * * * * * * *

میخوام امشب دلم رسوا کنم، هرچی تو سینه دارم پیدا کنم، میخوام امشب با یه عالمه کلمه، تو رو معنا بکنم گرچه کمه، میخوام امشب با دو تا جام شراب، دل دیوونه کنم خراب خراب، میخوام از رو  نت های توی صدات، بنوازم یه ترانه راست راست، میخوام از صحن چشمای تو، دل دیوونه بدزدم مثل تو، میخوام از هر تب و تاب و بی قرار، بکنم از هر بی قرار قرار قرا، میخوام از گل بوسه رو لبام، ای وای جوهر خودکارم تمام 

 


 

منبع:www.best-sms.blogsky.com
 


نظرات شما عزیزان:

negin
ساعت16:21---5 مرداد 1391
عزیزم ممنونم که تو این مدت من و وبلاگم رو همراهی کردی.....من دیگه آپ نمیکنم
بازم تشکرررررررررررررررررررررررررر@} ;-
برام دعا کن


negin
ساعت13:43---22 تير 1391
آپــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــم

کوله پشتی
ساعت19:34---6 تير 1391

anis


بهترین دوستت اونیه که بتونی باهاش روی سکو ساکت بشینی و چیزی نگی و وقتی ازش دور میشی حس کنی بهترین گفت وگوی عمرت را داشتی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط Behrouz

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 11
بازدید ماه : 1457
بازدید کل : 338839
تعداد مطالب : 65
تعداد نظرات : 68
تعداد آنلاین : 2




Google

در اين وبلاگ در كل اينترنت
ديكشنري آنلاين